לימוד קרב מגע בקורס המתאים לכולם

החדשות הטובות הן שניתן ללמוד קרב מגע בכל גיל ובכל מצב פיזי ומנטאלי שנמצאים בו. החדשות המצוינות הן שמי שרוכשים מיומנות בקרב מגע, רוכשים כלי יעיל מאין כמוהו להגנה עצמית, מחזקים את הביטחון העצמי ומסוגלים להיחלץ ממצבים שבהם הם חשים מאוימים רק הודות לאיברי גופם ולמיומנות הפעלתם לצרכי הגנה, נטרול התוקף או התוקפים, שיתוקם והוצאתם מכלל פעולה.

קורס קרב מגע חיוני כיום על רקע ריבוי מקרי האלימות וחומרת האיום הגלומה בהם בכלל ועבור נשים וילדים בפרט. לימוד קרב מגע במסגרת מסודרת מאפשר רכישה שיטתית, מדורגת ויסודית של התרגילים והטכניקות המונחות בבסיס השיטה והופכות אותה לכלי יעיל מאין כמוהו.

חמושים ביכולת להגן על עצמכם במו ידיכם ורגליכם, גם אתם תחושו את הבטחון להגן על עצמכם ולהיחלץ בשלום מכל מצב ומכל צרה שאליהם אתם עלולים להיקלע.

מדריך בכיר לקרב מגע, שהוסמך לשיטה זו באופן ייעודי, ממוקד וישיר ולא כחלק מהסמכתו לאומניות לחימה, ידריך אתכם, את ילדיכם ואת נכדיכם בשיטה זו ויצייד אותם בכל התורה ובכל הכלים שבה.

 

לימודי קרב מגע
הגנה עצמית לנשים
קרב מגע לנשים
20130610_210845_2
IMG_6945
IMG_6932
הגנה עצמית
IMG_6940
20130727_131645
20130126_143843

 

כשלימודים וכיף נפגשים

הקורס מועבר על ידי שרון רפאלי אשר הוסמך לשיטה זו באופן ייעודי ולא כחלק מהסמכתו לאומניות לחימה שונות. שרון ידריך אתכם, את ילדיכם ואולי אף נכדיכם, בשיטה זו ויצייד אותם בכל הכלים הדרושים.

לימוד בקורס של פרו קרב מגע משלב את המהנה עם המועיל. הוא מהווה קבוצת תמיכה ועידוד למי שעלולים לחוש, במהלך הקורס, שהם חלשים או אטיים מכדי לרכוש את המיומנות אבל הודות לתמיכה ולליווי מתמיד וצמוד של המדריך ולעידוד חברי החוג הם מתגברים על קשיים וחווים סיפוק עצום מכך.

הקורס מיועד לכל הגילאים, מחזק את הביטחון ואת הדימוי העצמי, מזמן מצבים שבהם התלמידים מתגברים על קשיים, לומדים את כוח האיפוק וההבלגה ואת חשיבותם ונהנים מחברת בני גילם.

מהלך הקורס

לימוד קרב מגע בקורסים הוא תהליך הנמשך חודשים אחדים. הדרך מאתגרת וחווייתית והתועלת שמופקת ממנה היא רבה. במהלכו מתנסים בהפעלה בו זמנית של איברי גוף, שרירים ומפרקים, מגמישים את הגוף, מגדילים את טווחי התנועות, מחזקים את השרירים ומחסנים את כושר העמידה הגופני והמנטאלי.

על מנת להיווכח ביתרונות ובתועלת הרבה הגלומים בקרב מגע אתם  מוזמנים לשמוע חוות דעת ממקור ראשון מפי בוגרי הקורס או ממי שנמצאים במהלכו. כאשר תתנסו בקרב מגע תיווכחו לדעת כי רכישת היכולת להשתמש בו היא אחת המתנות החשובות והיקרות שתוכלו להעניק לעצמכם וליקיריכם.

רוצים לקבל פרטים נוספים? מרגישים מוכנים להתחיל?

חייגו עכשיו למספר 050-282-9090 או השאירו פרטים בטופס הבא.