קרב מגע לנשים

לצערנו, אנחנו חיים בתקופה שבה האלימות על גילוייה השונים זוקפת ראש וכמוה כתמנון רב זרועות הנשלחות לכל מקום, ההכרח ללמוד הגנה עצמית הופך להיות חריף ותובעני. רכישת יכולת ומיומנות של אנשים בכלל ונשים בפרט להגן על עצמם הופכת לחלק בלתי נפרד ממעטפת ההגנה והביטחון שלהם.

קרב מגע מאפשר נטרול איומים ומניעת מימושם על ידי הוצאת המאיים והמתקיף מכלל פעולה, ריתוקו ושיתוקו, תוך פגיעה קשה בו. כל זה נעשה ללא שימוש בחפץ זר מכל סוג שהוא: עיקרה, מהותה ותמציתה של שיטת הגנה המבוססת על קרב מגע הוא בכך שהיא מבוססת על שימוש באיברי הגוף בלבד ובעיקר הידיים והרגליים.

קרב מגע, המשלב היאבקות ואגרוף תאילנדי מקנה לרוכשים את המיומנות בו יכולת להגן על עצמם בכוחות עצמם תוך שילוב מושכל של הגנה והתקפה.

קורס הגנה עצמית לנשים היא מתנה יקרה מפז שכל אישה יכולה ונדרשת להעניק לעצמה או לקבל אותה מחבר או מחברה טובה.

הקורס מתאים לנשים בכל גיל, בכל גובה ובכל משקל. בהעדר בעיה גופנית המונעת אפשרות ללמוד או כאשר חל איסור על כך (באישור רופא) – כמעט כל אישה יכולה ללמוד קרב מגע.

 

קרב מגע לנשים
הגנה עצמית לנשים

 

לא חוסר ישע, לא אין אונים

חשוב לציין כי במצב שבו ניתן למנוע מגע עם אדם המאיים וממילא גם להימנע מקרב עמו, עדיף לנטוש את המקום. אבל במקום ובזמן שבו לא ניתן להימנע ממגע וכשהאיום הופך ממשי ומוחשי – שימוש בטכניקת קרב מגע עשוי להציל את חייך. בסיטואציה שבה הערך היחיד הוא ההישרדות- כל האמצעים כשרים. נשים שרוכשות ידע בקרב מגע חשות ביטחון מלא להגן על עצמן בכל מצב. הן סמוכות ובטוחות כי גם כאשר ייקלעו למצב שבו יותקפו על ידי גבר שירצה, חלילה, לבצע בהן את זממו, הם לא ייוותרו מולו חסרות ישע וחסרות אונים אלא ישכיבו אותו במכות ובבעיטות לרגישים שבאיברי גופו וינטרלו אותו, אם על ידי ריתוקו ושיתוקו ואם על ידי כך שיגרמו לו לברוח מהמקום בבושת פנים, מוכה, חבול ומושפל.

קרב מגע לנשים אינו אמנות לחימה אלא טכניקה יעילה להגנה עצמית. קורס הגנה עצמית לנשים הוא אפוא קורס שימושי ואפקטיבי מאין כמוהו, הנותן מענה לאיומים מסוגים שונים.

אישה חזקה. נקודה

אישה הרוכשת מיומנות בקרב מגע חשה בטוחה בכוחה וביכולתה להדוף ולסכל כל איום עליה גם כאשר היא אינה חמושה בנשק מכל סוג שהוא, אף לא בתרסיס גז מדמיע. בקורס לומדים טכניקות ומיומנויות לשכלול התגובות הטבעיות של הגוף. שליטה בטכניקה של קרב מגע משדרגת ומעצימה את היכולת של האישה בכל מצב שאליו היא עלולה להיקלע ושבו היא תחוש מאוימת.

קרב מגע מעניק חוזק, חוסן וביטחון שהם כה חיוניים לתחושת הביטחון של כל אישה במרחב הציבורי, לרבות ברשות היחיד שלה, בקודש קודשיה, בביתה, אם וכאשר פורץ מנסה לגנוב או מעז להתנפל עליה. זו, כשלעצמה, סיבה מספיקה לחשיבות  ההשתתפות בקרוס קרב מגע לנשים.

מעוניינת לשמוע עוד? חייגי עכשיו 050-282-9090

או השאירי פרטים וניצור עימך קשר בהקדם.