חוג קרב מגע לילדים

דומה כי כיום, כאשר אנשים בכלל וילדים בפרט חשים מאוימים במרחב הציבורי, לרבות במקומות שבהם הם אמורים להיות בטוחים ומוגנים, רכישת מיומנות להגנה עצמית היא לא רק חשובה וחיונית אלא הכרחית ונדרשת ביתר שאת.

רכישת הטכניקה והמיומנות של קרב מגע היא רכישת יכולת של אדם להגן על עצמו, לסכל ניסיונות פגיעה בו, להדוף ולהרחיק את המתנכלים לו וכל זאת בשימוש איברי גופו בלבד. כאשר ילד רוכש יכולת לחימה והגנה עצמית משתפר לא רק הביטחון העצמי והקיומי שלו אלא גם הדימוי העצמי, תחושת הערך.

חוג קרב מגע לילדים, המועבר על ידי שרון רפאלי, מדריך קרב מגע מוסמך ומנוסה, מאפשר לילדים מסגרת חמה ותומכת לרכוש את הטכניקה ואת היכולת להשתמש במגוון השיטות והאמצעים בקרב מגע.

לא אחת, החיים מזמנים מצבים שבהם בניגוד לאמרה הרווחת "ההתקפה הטובה ביותר היא ההגנה"  – מתברר, הלכה למעשה, כי ההגנה הטוב ביותר היא התקפה. ואכן, בחוג זה נלמדות, במקביל, טכניקות של הגנה ושל התקפה אפקטיבית.

 

לימודי קרב מגע
קרב מגע לילדים
הגנה עצמית

 

מהו קרב מגע?

ראשית ועיקר – קרב מגע לא נמנה עם אומנויות הלחימה. זוהי שיטה מסודרת ומובנית להגנה עצמית. זה ייעודו. זו תכליתו. הגנה עצמית אקטיבית, עם אלמנטים התקפיים, נדרשת במצבים שבהם אין אפשרות, יכולת או זמן מספיק לנתק מגע ולא ליצור מגע ועימות פיזי.

טכניקת קרב המגע מאפשרת למי שמאומן ומיומן בה להגן הן על עצמו והן על זולתו. ניתן ללמוד אותו בכל גיל. אין כל תנאי סף נדרשים לקבלה לחוג. ילדים בכל גובה ובכל משקל מוזמנים ללמוד כיצד להגן על עצמם.

בקרב מגע, כפי שהוא נלמד בקורס, מתנסים התלמידים בשימוש בידיהם, בראשם, ברגליהם ולמעשה בכל איברי הגוף הזמינים להגנה עצמית. באימון המתמשך מפתחים ומשכללים את התגובות הבסיסיות, האינסטינקטיביות של הגוף במצבים שבו הוא מאוים.

חוג קרב מגע לילדים מאפשר למשתתפים בו להתוודע אל שיטה ועל טכניקה של הגנה אשר לבד מהמטרה המוצהרת שלה – לרכוש מיומנות בהגנה עצמית – הערך המוסף שלה חשוב מאוד כשלעצמו: הגמשת הגוף וחיזוקו, הרחבת טווח התנועות של האיברים, הקניית חוסן גופני ונפשי כאחד המאפשרים לשדרג את כושר העמידה בפני מצבים שונים.

חוג קרב מגע לילדים הוא פעילות גופנית, ספורטיבית, מהנה ומועילה. הביטחון שהיא מקנה לילדים לא יסולא בפז. המשתתפים בחוג חווים, כבר במהלכו, שיפור עצום במדדים שונים בחייהם. גם ואולי בעיקר ילדים שמגיעים כשהם חשים עצמם חלשים וחסרי ישע לומדים כי בתהליך מובנה ומסודר, שמועבר על ידי מדריך מוסמך, הם מתחזקים בכל המובנים.

כהורים לילדים, אחד הדברים החשובים והמועילים שאתם יכולים לעשות למענם הוא לבוא להתרשם ולהירשם לחוג קרב מגע לילדים- חוג שעשוי לחולל שינוי עצום, מבורך וחיובי, בחייהם.

מעוניינים לרשום את ילדכם לחוג או להתנסות במספר שיעורים?

צרו עימנו קשר בטלפון 050-282-9090 או השאירו פרטים בטופס הבא.