הגנה עצמית באמצעות קרב מגע

ידע הוא כוח. עובדה זו נכונה בכל תחומי החיים בכלל ובתחום ההגנה העצמית בפרט. במציאות בה כמעט כל מקום מהווה זירה רוויית איומים, כאשר הרעה עלולה להיפתח לא רק מהצפון אלא גם מהשכן המתגורר בדלת ממול או מעובר ושב אקראי ברחוב, ישנה חשיבות מכרעת ליכולת שלנו להגן על עצמנו.

קרב מגע היא אחת השיטות האפקטיביות ביותר להגנה עצמית לנשים, גברים, ילדים ונוער. לא נדרש בה שום כלי מלבד איברי הגוף והמיומנות להפעילם במקום ובזמן שבו הם נדרשים. נשים רבות מוצאות עצמן לא אחת מוטרדות באופנים שונים ומרגישות מאויימות. במקרים כאלה, קשה להפריז בחשיבות של מיומנות אשר יכולה להעניק להן ביטחון קיומי. כאשר אישה שלמדה את רזי קרב המגע יודעת כי היא מסוגלת לנטרל כל איום ולהוציא מכלל פעולה כל מאיים, היא חשה מוגנת ובטוחה בעצמה גם בסביבה, אשר מי שאינה יודעת להגן על עצמה עלולה לחוש מאוימת בה.

 

קרב מגע לילדים
לימודי קרב מגע
קרב מגע לנשים
20130610_210845_2
IMG_6932
IMG_6945
הגנה עצמית
IMG_6931
IMG_6940

 

הכלי היעיל ביותר להגנה עצמית לנשים

יעילותה של השיטה נבחנת במבחן החשוב ביותר – מבחן התוצאה. לא אחת, במצבים שבהם המגע – הלא נעים, מן הסתם – הוא בלתי נמנע, בהינתן חוסר האפשרות לברוח, נשים המאומנות ומיומנות בטכניקת קרב המגע נוכחות לדעת כי ידיהן ורגליהן הם כלי נשק אפקטיבי ולא אחת קטלני. מטרתו לנטרל, לשתק, ולאפשר לנתקפת מספיק זמן לנתק מגע ולברוח מהמקום, או לחלופין להקהיל אנשים שמסייעים לנתקפת לבלום את התוקף ואף להשתלט עליו.

קרב מגע ישראלי (השיטה היא תוצרת כחול לבן), מתברר כשיטת הגנה מיטבית המפיקה נזק מרבי בזמן המזערי. פגיעות ממוקדות ומדויקות, מכאיבות מאוד, בנקודות התורפה של גוף המתקיף גורמות לנטרולו ולא אחת לשיתוקו ולהוצאתו מכלל פעולה.

רכישת "סט כלים" להגנה תוך שימוש בתנועות הטבעיות של הגוף, ברפלקסים ובתגובות שלו, באופן מהיר, חד וממוקד, הם ערובה להגנה שמשיגה את התוצאה הנדרשת והמצופה ממנה.

חשוב לציין ולהדגיש, כי בין קרב מגע לצרכי הגנה עצמית ובין אמנויות לחימה מכל סוג שהוא ובכל שיטה שהיא אין דבר וחצי דבר. אין שום דבר אמנותי או תחרותי בהגנה עצמית אלא כורח קיומי המצדיק שימוש בו ובמסגרתו נקיטת כל התרגילים והטכניקות על מנת לצאת מכלל סכנה ולהסיר את האיום המחולל אותה.